high5_1 hajtany1 northwave
heavytools1 bryton rudyproject1

KASSA MARATON, AHOVÁ MINDIG ÖRÖM VISSZATÉRNI!

HEGYIKERÉKPÁR 2019-09-17

Ez a maraton nekem a trombózis utáni felépülésem első igazán komoly mércéje volt, ezért sokat vártam tőle.

Péntek reggel indultam el Pestről. Mivel szerettem volna aznap még egy könnyed bringázást, ezért Szendrei Lacival találkoztunk félúton és onnan konvojban mentünk fel a verseny rajt-cél területéhez. Az elképzelés hogy a pálya egy részét járjuk be, mivel a szervezők két kisebb egynyomos technikai újítást is raktak a pályába, és azt legalább részben szerettem volna megnézni, ne a verseny hevében érjen a meglepetés. Szinte észre se vettük és letekertünk 19km-t 500m szinttel. Majd visszatértünk hogy átvegyük a szállást ami nem volt egyszerű mutatvány, mivel a szállásadó nem volt teljesen józan 😊 . Elmentünk utána egy előzetes ebédre, majd visszatértünk és elfoglaltuk a szállást. Buki 8 órára futott be, a hajtány mobil este 11-re. Fehér Csabi családostól jött, ezért ők másik szálláson voltak.

2S9A4336_resize

Szombat reggel 8 órai indulással terveztünk, hogy a parkolóban legyen helyünk. Az időjárás kellemetlen hideg széllel indított, ezért egy darabig hezitáltunk a kocsiknál és bandáztunk, hogy hátha melegszik az idő. A verseny rajtja 10 órakor volt, így a levegő se forrósodott fel természetesen addig. Mivel a bemelegítéssel elment az idő, ezért sikerült a mezőny legvégére beállnunk.

2S9A4482_resize

2S9A4908_resize

Ellőtték a startot, a mezőny a szokásos teljes vehemenciával elindult. Mivel az első 7 kilométer felfelé halad, ezért az a társaságot meg is ritkítja. Az első csúcsra Alexszel értünk fel,de ő már szinte hagyomány tisztelő módon félreállt és könnyített magán 😊 . Én mentem tovább és próbáltam előzgetni az embereket. Ez a folyamat a 35 kilométerig tartott, ugyanis az enduro pálya tetején a felfelében begörcsölt a combom. A következő 5 kilométeren gondolkodhattam hogy hol rontottam el, mivel erdőnézős tempóra vissza kellett váltanom, hogy tudjak tovább haladni. Miután két ampullányi magnéziumtól magamhoz tértem, próbáltam óvatosan a tempót növelni, de mivel a vége is emelkedett a pályának ezért ésszel kellet ezt csinálnom.

2S9A5485_resize

Javítottam a tavalyi időmön, ezért ennek örültem. Viszont maradt bennem tartalék a görcsölés miatt, amit jó lett volna kihasználni! Természetesen hatalmas öröm volt ezúttal is a maraton, ezért jövőre ismét megpróbálom feszegetni a határaimat. A verseny után haza szállingóztunk, majd egy közös vacsora mellett megosztottuk egymással az élményeinket.

70502866_2694727160560912_6562953028947673088_o_resize

70127005_2365019450213127_634980128388022272_o_resize

Vasárnap reggel ismét felmentünk a rajt/cél területre, mivel beneveztünk egy túrára amit a szervezők/pályaépítők vezettek. Egy kellemes tempóban olyan egynyomos ösvényeken jártunk ami csak a hosszútávban, vagy egyik távban sem volt benne. Érdekes élmény volt 30 fővel kígyózni az ösvényeken, és bizony voltak meglepetések ezen a napon is. Technikai vonalon mindenképpen kiemelkedik a maratonok közül. Jó volt beszélgetni a szervezőkkel is. Miután végeztünk, ismét visszamentünk a törzshelyünkre egy falatozásra, majd indulás haza.

kecy_offic_map__829aac1c9fec67bf030a7c7bdec892f5_resize

Fantasztikus ez a verseny minden tekintetben, nagyon örültem hogy a csapatból ennyien össze tudtunk jönni! Szuper volt együtt bringázni és bandázni! Köszönöm mindenkinek ezt az élményt!

Beszámoló: Bognár Tibor
Fotók: Ján Villím, Ladányi Miklós, KE.CY, Csete Sándor

2021-01-04  HEGYIKERÉKPÁR

SALGO RIDE 2020 - F*UCK COVID EDITION

Még a koronavírus-járvány sem tudta megakadályozni, hogy a Merkapt SE hegyikerékpáros csapata megtartsa az évindító és évzáró buliját. [...]

Kérlek add meg számmal az alábbi két szám összegét: nyolc + három =