high5_1 hajtany1 northwave
heavytools1 bryton rudyproject1

SZÉP VÁROS KOLOZSVÁR, OTT TEKERÜNK A SZAMOSNÁL!

HEGYIKERÉKPÁR 2016-04-27

BT FAGET UCI MTB MARATHON

Április 24-én került megrendezésre Kolzsváron a BT Faget UCI MTB Marathon, ahová a csapatból hárman utaztunk el: Hajtány Miki, Wágner Balu és én, természetesen mind a hosszú távon indultunk (69 km, 1900 m szint), hiszen ha már ilyen távot autóztunk,  akkor a maraton élménye is a lehető leghosszabb legyen.

Velünk tartott még Balázs Bea, Gévay Lili és Cser Attila, akik így szintén megtapasztalhatták kolozsvári barátunk Attila és párja Laura vendégszeretetét, csodás sütijét és a reggelire tálalt hatalmas mennyiségű amerikai palacsintát.

Mivel a nevezői létszám elérte az 1400-at, ezért a hosszú táv rajtját 9 órára, míg a rövid távét 11:30-ra tették. A 9 óra kicsit érzékenyen érintett minket, mivel az itthoni idő szerint 8 óra és elég későn sikerült nyugovóra térnünk.

Ahogy várható volt Miki az első emelkedőn elveszett a látóteremből, de Baluval már előre beszéltük, hogy megpróbálunk együtt menni, így szépen gyűjtöttük a szintet az első hosszú mászáson, majd következett a sok kicsit le, kicsit fel, amiből persze inkább csak azt érzékeltük, hogy már megint felfelé kell menni, a lejtők olyan gyorsan elillantak. Féltávnál Balu háta kezdett egyre jobban fájni, egy fájdalomcsillapítóval próbáltam segíteni rajta, én pedig itt kezdtem egyre jobban érezni magam, végre bemelegedtem.

BT_Faget_UCI_MTB_MARATHON

Tavaly sikerült eltévednem, de idén olyan szinten volt jelölve, biztosítva a pálya hogy kizárt dolog volt rossz irányba menni.

Amikor az első és egyben utolsó frissítőt elértük a délre ígért eső bizony meg is érkezett, ami sajnos az erdőben lévő utolsó előtti élvezetes lejtőzést elmosta. Egészen pontosan korcsolyapályává vált a szakasz, így sajnos többet toltam, mint gurultam és az ezt követő mászás is elég szenvedős lett. De a Golgotára felvezető meredek rész szerencsére füves, így ott még elő lehetett venni a mászóerőt, illetve az utolsó lejtő, mikor már látható a cél egész jól járható maradt, bár nagy csapatást nem mertem bevállalni, de szépen le lehetett menni rajta.

Balu végül 2 perccel csak beelőzött, de alapvetően együtt mentünk. Miki persze már átöltözve, megebédelve várt minket a sátor alatt és mondta,  hogy neki még nem is volt olyan saras - na igen, erősödni kell és gyorsabbnak lenni, ennyi a titok és akkor kevesebb sarat kap az ember.

BT_Faget_UCI_MTB_MARATHON_1

Versenyhangulatom egyáltalán nem volt, jól akartam érezni magam és élvezni a bringázást és ez tökéletesen sikerült is, hosszú még a szezon, lesz még lehetőség versenyezni.

Táborbontás, bringamosás, pakolás után még az eredményhirdetést is megnéztük, mivel több honfitársunk is érintett volt – Kiss Móni elit 3., Balázs Bea elit 5., Szalay Peti elit 5. helyet szerzett – majd utazás haza.

A szervezőket csak dicsérni tudom, mind a frissítőpontokon elhelyezett ellátmány mennyisége, mind a segítők lelkesedése, mind a rajtcsomag összeállítása (külön piros-fehér-zöld technikai póló a magyar nevezőknek), mind a szép, mindenkinek járó befutó érem miatt - mindez nagyon jutányos nevezési díjért.

Jövőre megyünk újra, hátha egyszer végre sikerül eltévedés és eső nélkül teljesítenem a távot!

Beszámoló: Hudák Szilvia

2021-01-04  HEGYIKERÉKPÁR

SALGO RIDE 2020 - F*UCK COVID EDITION

Még a koronavírus-járvány sem tudta megakadályozni, hogy a Merkapt SE hegyikerékpáros csapata megtartsa az évindító és évzáró buliját. [...]

Kérlek add meg számmal az alábbi két szám összegét: nyolc + három =