high5_1 hajtany1 northwave
heavytools1 bryton rudyproject1

MEDULIN EDZŐTÁBOR ÚJRATÖLTVE 2

HEGYIKERÉKPÁR 2019-04-03

Idén ismét Medulint tűztük ki célul, hogy szezon eleji edzőtáborozásunkat eltöltsük. Tavalyhoz képes hosszabb időre mentünk. Én már vártam ezt a hetet, mert a monoton téli felkészülést nagyon szerettem volna tavaszias napsütésben folytatni. A szállásunk ugyanaz az apartman ház volt, ahol tavaly is voltunk. Idén is 4 fővel indultunk neki Medulin aszfaltos és néhol köves útjainak.

20190315_141452

20190316_130054

1.nap: Jucussal ketten indultunk el reggel hatkor, hogy még délután egy rövidebb akklimatizáló tekerés beleférjen. Sikerült is fél kettő előtt megérkezni, gyors kipakolás és öltözés után elindultunk kellemes 10-15 fok közötti hőmérsékletben. Az útvonalat térkép alapján néztük ki országúti bringázásra leszűrve. Kellemes dimbes-dombos 38 kilométer után értünk vissza a szállásunkra. Utána egy gyors vacsi majd a lakás felfűtése volt a program és már el is ment a nap.

2.nap: Reggel egy kellemes 76 kilométeres kört néztünk ki magunknak. Kényelmes reggelizés után kicsit borongós időben vágtunk neki az aznapi etapnak. Ez is egy dombosabb szakaszból állt össze. Az autósok kényelmesen kerültek ki minket dudálás és mindenféle leszorítások nélkül. Voltak az útvonalban kellemes alsóbbrendű fasávok közötti szakaszok is bőven. Két csapattársunk Csabi és Tomi este 9 körül futottak be ezért egy kicsit megcsúsztunk lefekvés ügyileg mivel, elment az idő a beköltözésükkel és a beszélgetésekkel egy kicsit.

3.nap: Csabiék tiszteletére, na meg mert lelkesek is voltunk, kinéztünk egy 120 kilométeres 1100 szintet tartogató szakaszt. Gyors bolt menet, reggeli, majd pihi és ezáltal egy késői indulás lett a nap eredménye. Nyugtattuk magunkat, hogy majd úgyis behozzuk az időt. Természetesen Csabiékat - mivel ők kipihentek voltak - engedtük a sor elejére, ami utólag nem volt jó ötlet, mert rögtön nagy tempóba kezdtek, amit Jucus és én nehezen tudtunk lekövetni. Útközben sikerült egy dózer utat is találni egy röpke 10 kilométeres szakaszon, ami országútival kicsit kalandos volt viszont szép volt a kilátás a tengerre, és egy 15% emelkedő is belefért az útvonalba. Az esti vacsorát most Tomi vállalta be, ami olyan szép mennyiség lett, hogy másnapra Csabi megúszta a főzést.

20190317_111727

4.nap: Itt már azért kezdtem érezni a lábamban a fáradtság jeleit ezért erre a napra egy kevesebb kilométeres távot lőttünk be magunknak. Szintbe is szolidat nézünk ki magunknak, de rájöttünk a 4. nap után, hogy a tervezett szintre még rá kell számolni 2-300métert és az lesz a valóság. Így a nap végére csak összejött egy 89 kilométeres karika.

5.nap: Reggeli után kis bizonytalansággal, de annál nagyobb önbizalommal kinéztünk ismét egy hosszabb kört. Ez az útvonal is kicsit kalandosabb volt inkább graveles mint országúti, de ez minket nem zavart, csak picit lassított. Rovinjban találkoztunk a Merida csapat jeles képviselőivel is kávézás közben. A 60 kilométer után már nagyon vártam, hogy lejtősebb legyen az útvonal mivel itt már kezdtem lemerülni. Ráadásul visszafelé sikerült széllel szemben mennünk így az sem segítette a lelkesedésemet. A nap végére ahogy begurultunk, már nagyon megörültem amikor megláttam a szállásunkat. Erre a napra éttermezést terveztünk, amivel megkoronáztuk a napot.

20190315_131113

20190316_191647

6.nap: Egy nagyon könnyed tengerparti bringázás, és kávézás volt a program mivel ezután már csak a pakolásra volt idő.  Prementura felé indultunk és a félszigeten gurultunk egy kicsit. Az idő minden nap melegedett egy-két fokot, így az utolsó nap már nyári mezben élvezhettük a kerékpározást.

Szeretném megköszönni Jucusnak, Csabinak és Tominak, hogy eltölthettem velük ezt a pár napot. Nagyon jól éreztem magam és remélem jövőre is folytatjuk ezt a hagyományt akár nagyobb létszámban is.

Beszámoló: Bognár Tibor
Fotó: Bartos Judit

2021-01-04  HEGYIKERÉKPÁR

SALGO RIDE 2020 - F*UCK COVID EDITION

Még a koronavírus-járvány sem tudta megakadályozni, hogy a Merkapt SE hegyikerékpáros csapata megtartsa az évindító és évzáró buliját. [...]

Kérlek add meg számmal az alábbi két szám összegét: nyolc + három =