high5_1 hajtany1 moose1

A KOLOZSVÁR MARATON EGY ELSŐ BÁLOZÓ SZEMÉVEL

HEGYIKERÉKPÁR 2015-04-26

Szombat reggel 10 óra, Budapest

Egy "normál" TF-es egyetemista éppen az éjszakai bulit piheni ki…
Álmosan állok a kollégium előtt, és már hallom, hogy Alex deep house mixe szól a Győri út elejéről. Szilvivel együtt bepakoljuk a cuccaim és indulunk is a Kamaraerdőbe, egy kis átmozgatásra.

Fél 2-kor összeáll az utazó csapat: Miki, Jucus, Szilvi, Buki, Alex és én. Indulááás!

faget_maraton3

A zötyögős román határ után, este 9-kor sikeresen megérkeztünk Attiláékhoz, a vendéglátóinkhoz, akiknél a verseny előtt éjszakát töltjük. Laura tésztával és isteni finom sütikkel várt már minket. Persze mindenki örült egy kis szénhidrátnak a verseny előtt.

Vasárnap reggel, Kolozsvár

Keljünk fel! Mindenki öltözködik - kicsit késésben vagyunk, Laura mindjárt hozza a palacsintákat reggelire. Öltözök, pakolok, már lelkiekben készítem magam a versenyre, amikor a konyhából kiabálást hallok:
-    1 órával korábban keltünk, gyerekek!
-    Hát ez meg, hogy lehet?
-    Bukiiii!!!"
-    "Ó, akkor vissza fekszek még aludni! (Jucus)
Az a fránya időeltolódás! Mindenki megzavarodott tőle, de így legalább garantáltan időben ott voltunk a verseny helyszínén.

faget_maraton7

Mindjárt rajtolunk.

Nagy az izgalom, mivel ez az első maratonom. Itt vagyok Kolozsváron, egy gyönyörű városban és épp 57 kilométert készülök letekerni. Nem akármilyen élmény!

Gyönyörű tájakon zajlott a verseny, patakokon át, szelve a mezőket, tehén és bárány csordák között cikázva. Alpesi hangulata volt az egész tájnak. Nagyon élveztem minden egyes percét. 3 frissítő pont is volt, jól megszervezetten, minden jóval, ami szem-szájnak ingere.

angyan_ramona_merkapt_se

Nagy mászások, technikás lejtők. Nagyon jól esett, hogy szurkoltak is a fordító- és frissítőpontoknál is. Ez az egyik legnagyobb élmény, ami a biciklistának erőt adhat egy versenyen. Voltak nehéz pontok, olyan mászások, ahol a pulzusom biztos 200-ra is felugrott, olyankor fordult meg a fejemben az a bizonyos, a csapatban az utóbbi időben elhíresült, szállóigévé lett mondat: „ilyen lesz a HERO-n is?!" :)

faget_maraton4

faget_maraton5

Amikor beértem a célba, rögtön kaptam érmet és a rajtszámmal ebédelhettem is. Kis pihenő után pakoltunk, és indultunk is be a városba, hogy csinálhassunk egy képet a Mátyás szobor előtt. Azért előtte is volt egy kis kaland a sorompóval és a parkolóval mert elfelejtettünk parkolójegyet venni, így kicsit koppant a sorompó a Hajtány mobil tetején. De semmi pánik, könnyedén kijutottunk, Miki megemberelte a lovakat és csak úgy hasítottunk ki a belvárosi parkolóból.

faget_maraton6

Hazafele nem maradhatott ki az a bizonyos "mics" sem, ami nagyon finom volt, meg kell hagyni!

6 óra utazás után, Budapestet megpillantva jó érzés töltött el: kipihenhetem a verseny fáradalmait, aludhatok egy nagyot és 1 év múlva remélhetőleg újra átélhetem mindezt!

faget_maraton1

Fantasztikusan megszervezett verseny volt, egy fantasztikus csapattal! Várom már a következő kihívást!

u.i.: Alex: "Ó, Jézusom!"

Beszámoló: Ángyán Mona
Fotó: Ladányi Miklós, Csete Sándor, Káldi Tamás

2018-04-17  HEGYIKERÉKPÁR

ZSELIC MARATON A KELLYS SÁTOR MELLŐL

Fördős Panni, a Zselic Maraton master 1-es női győztesének küzdeleme a verseny előtt, közben és után. [...]

Palásty2015-04-29 12:20:32
Sok sikert a Merkaptban! Jó csapatot választottál, szímpatikus egylet!

Kérlek add meg számmal az alábbi két szám összegét: hét + hat =